mandag 31. oktober 2011

oh joy!


Magazines and tea on a monday..oh joy!:)

10 kommentarer:

  1. For en herlig kopp :D Glad mandag under teppet, en kopp med noe varmt og masse nye interiørblader, blir ikke bedre :D klem fra AM

    SvarSlett
  2. Nu får jeg helt lyst til at købe en masse magasiner ;) Jeg gad godt kigge i dit Design Interiør.
    God fornøjelse.

    SvarSlett
  3. Oh lykke ;) Her er det kaffe og sjokolade og nytt interiørblad som venter på meg! Fine ting det.

    Smil til deg på en mørk mandags kveld.

    SvarSlett
  4. Ahh, fantastisk..... :) Lykke!

    SvarSlett
  5. Det er lykke ja. Bare det hadde vært kaffe i koppen. ;)

    SvarSlett
  6. For ein fantastisk kopp! Eg vart skikkelig GLAD av det bildet!!

    God ny veke til deg!

    SvarSlett
  7. Mhm!! Pur lykke!! Jeg er helt avhengig av disse magasinene, og kaffe som frøken Høytrykk :)

    SvarSlett